warning

این انجمن دارای مطالبی در مورد دخانیات و ادوات وابسته به آن می باشد
طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بازدید کنندگان باید بالای 18 سال باشند

warning

اولین بررسی قهوه ایران

فروش دانه قهوه و قهوه جوش

مشاهده سایت

ژورنال سیگار برگ

معرفی انواع سیگار برگ ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

وب سایت آموزشی پاسارگاد تاباک

تخصصی ترین مقالات آموزشی

مشاهده سایت

فروش پیپ

معرفی انواع توتون ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نوآوری در تولید فیلترهای کاغذی مدرج از شرکت ملیتا
#1
بانو ملیتا بنتر مخترع فیلترهای کاغذی قهوه در سال 1908 می باشد. همانطور که می دانید در متدهای اولیه مرسوم در تهیه قهوه قبل از استفاده از فیلتر کاغذی ما نمی توانستیم لرد و رسوب و تفاله را از نوشیدنی قهوه جدا سازیم.
خانم ملیتا که احتمالا با این اضافات در قهوه رابطه خوبی نداشت ، دست به کار می شود و به منظور بهتر نمودن طعم قهوه به دنبال نوعی صافی می گردد که بتواند قهوه را به نحوی تصفیه کند . او در یکی از این آزمایشات با کاغذی که از دفترچه پسرش جدا نموده بود فیلتر مخروطی شکل ساخت و آنرا به روی قوری برنجی قرار داد .
قهوه بدست آمده در این آزمایش از لحاظ فیزیکی عاری از تفاله ، لرد و رسوب بود ولی عطر و طعم خوبی نداشت او به مرور با استفاده از انواع متفاوت کاغذ توانست طعم و مزه را نیز بهبود بخشد.
[تصویر:  72605bd8-3f9c-475d-a61d-b52effcfe676.jpg]
صد سال گذشت و امروز شرکت ملیتا بزرگترین تولید کننده جهانی فیلتر قهوه می باشد . محصولات این شرکت در تمام کشورها در دسترس مردم قرار دارد . فیلتر های کاغذی با کیفیت استثنائی به ما کمک می کند که قهوه شفاف و خوش عطر و طعم و بدون ناخالصی داشته باشیم . همچنین استفاده از فیلترهای کاغذی به ما کمک میکند قهوه سالمتری داشته باشیم .
این فیلترها با جذب روغن های چرب موجود در قهوه از افزایش کلسترول بد در خون جلوگیری می کنند . آخرین نسل فیلترهای کاغذی ملیتا (فیلترهای تجزیه پذیر مدرج می باشند) که به ما کمک می کنند بدون استفاده از پیمانه اندازه گیری پودر قهوه، میزان مناسب برای تعداد فنجان قهوه مورد نظر را در فیلتر قرار دهیم. همان طور که می دانید نسبت دقیق در ترکیب آب و پودر قهوه یکی از عوامل مهم در بدست آوردن قهوه با کیفیت می باشد .
معمولا برای این منظور ما نسبت 10 گرم قهوه برای 180 سی سی آب را در نظر می گیریم ولی به دلیل اینکه در اکثر منازل ترازوی حساس و پیمانه اندازه گیری مایعات وجود ندارد خطای انسانی عامل اصلی بد مزه شدن قهوه ها می باشد. شرکت میلتا در فیلتر جدید مدرج به شما می گوید برای این تعداد فنجان تا اینجا قهوه بریزید و این نوع فیلتر ،کار شما را برای نوشیدن یک فنجان قهوه عالی خیلی خیلی راحت می کند.

سلام جهان!:

- چگونه پیپ و چوب سیگار خود را تمیز کنیم
- منتخب
قهوه آدمها را به هم نزدیکتر میکند...
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

© 2010– 2024
® PasargadTabac
All Rights Reserved
كليه حقوق مادی و معنوی اين تارنما متعلق به پاسارگاد تاباک می باشد
کلیه مطالب این تارنما طبق قانون کپی رایت به ثبت می رسند، لذا استفاده از این مطالب بدون ذکر منبع ممنوع است
طراحی و پشتیبانی :  پشتیبان وب