warning

این انجمن دارای مطالبی در مورد دخانیات و ادوات وابسته به آن می باشد
طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بازدید کنندگان باید بالای 18 سال باشند

warning

اولین بررسی قهوه ایران

فروش دانه قهوه و قهوه جوش

مشاهده سایت

ژورنال سیگار برگ

معرفی انواع سیگار برگ ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

وب سایت آموزشی پاسارگاد تاباک

تخصصی ترین مقالات آموزشی

مشاهده سایت

فروش پیپ

معرفی انواع توتون ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چلمن سیزدهم
#1
چلمن سیزدهم

ما در انجمن پیپ که محیطی صمیمی است دوستان زیادی داریم ،که آدم هایی خلاق با انگیزه و هنرمندی هستند و در دوره ای آقای سجاد نوروزیان در تیم مدیریت انجمن پیپ ایران با مجموعه پاسارگادتاباک فعالیت و کاراکتری را خلق کردند به نام چلمن و مکتبی به نام چلمنیسم این کار و این اثر هنری که توسط ایشان خلق شده و در چندین سال قبل انجام شد و به گونه ای با طنز آمیخته شد , تا کنایه هایی فرهنگی و اجتماعی داشته باشد که اگر قرار است کاره بدی کنید خوبش رو انجام بدید !!

در واقع همانطور که همه نوع تدخین رد شدست و برای سلامتی مضر است اما همانطور که ماسترورحیمی همیشه سیاست های پاسارگادتاباک را بر پویش های نه به قلیان و نه به سیگارت و نه به مواد مخدر تنظیم کرده اند این همکاری ادامه داشته و دارد ، آقای سجاد نوروزیان مشاوری خوب و دانا و پر … در دانش فضای مجازی و مخصوصا کسب و کار های مجازی است ، ایده پردازی ایشان قطعا برای آینده فرش به عنوان صنایع دستی برتر کشورمون مفید خواهد بود.

همانطور که برای ما که سازنده پیپ دست ساز ایرانی هستیم مفید بوده و هست بهرحال سجاد نوروزیان و ماسترو رحیمی و دیگر هنرمندان صنایع دستی مظلوم واقع شدند و قطعا انتخاب ایشان برای ریاست موزه فرش توسط جناب آقای دکتر ضرغامی حساب شده و کاملا به جا و درست است ، شما اگر اهل هنر باشید و بدون تعصب بی جا به هنر و جایگاه هنر در رسانه امروز نگاهی کنید متوجه خواهید شد که در همان ویدیو چلمن سیزدهم ایشان به نوعی آینده پژوهشی و پیش بینی را حتی به طنز و شوخی کرده اند !!!

پاسارگادتاباک شرکت نیست !
پاسارگادتاباک تولید کننده توتون هم نیست !
بلند کردن توتون کجا ، تنباکو کجا و تولید توتون کجا !
البته سوال اینجاست ؟! تدخین توتون آیا از ارزش انسان می کاهد ؟

تمام قضاوت های عجولانه در فضای مجازی و نسبت های نا به جا به پاسارگادتاباک ، آقای سجاد نوروزیان و ماسترو رحیمی , نشان از این دارد که جامعه ما هنوز فرهنگ درست استفاده از فضای مجازی را ندارد و یا اگر هم دارد ! هنوز با فکر و شمرده قدم بر نمی دارد ! و یا راحت تر بگوییم با محکوم نکردن دیگران و قبول واقعیت بسیار فاصله دارد.

اینکه به سجاد نوروزیان که به درستی در مقامی منصوب شده است اول راه اینگونه برخورد شود و فرصتی داده نشود و یا پاسارگادتاباک و صفحه ماسترو رحیمی مورد قضاوت های نادرست قرار گیرد.
همه و همه نشان از این دارد که ما هنوز حتی به احکام شرعی دوران مدرسه راهنمایی هم آگاهی نداریم !!! که اینطور در مورد دیگران تصمیم بگیریم و هنوز مهر حکم ایشان خشک نشده است.
ویدیویی که مربوط به چندین سال پیش و اثری هنری و طنز و زیبا است را دست مایه مخالفت با ایشان کنیم !

مردانه مخالفت کنید .

سلام جهان!:

- منتخب
http://www.pasargadtabac.com
            09352200077
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

© 2010– 2024
® PasargadTabac
All Rights Reserved
كليه حقوق مادی و معنوی اين تارنما متعلق به پاسارگاد تاباک می باشد
کلیه مطالب این تارنما طبق قانون کپی رایت به ثبت می رسند، لذا استفاده از این مطالب بدون ذکر منبع ممنوع است
طراحی و پشتیبانی :  پشتیبان وب