warning

این انجمن دارای مطالبی در مورد دخانیات و ادوات وابسته به آن می باشد
طبق قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بازدید کنندگان باید بالای 18 سال باشند

warning

اولین بررسی قهوه ایران

فروش دانه قهوه و قهوه جوش

مشاهده سایت

ژورنال سیگار برگ

معرفی انواع سیگار برگ ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

وب سایت آموزشی پاسارگاد تاباک

تخصصی ترین مقالات آموزشی

مشاهده سایت

فروش پیپ

معرفی انواع توتون ایرانی و خارجی

مشاهده سایت

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
توتون مناسب پیپ فالکون
#1
بیش از بیست سال است که پیپ می کشم ، طی این مدت انواع پیپ ها را امتحان کرده ام ، از پیپ های ارزان قیمت چوب سپید ولزی تا بریرهای دست ساز مرغوب ، پیپ کالباش ، پیپ های ذرت (کورن کاب) و یکی از آن ها هم پیپ فالکون بود. حدود دوازده سال پیش بود که می خاستم یک پیپ فالکون بخرم ، کلی گشتم و دقت به خرج دادم تا حتمن یک پیپ فالکون اصل بخرم ، چون در آن زمان شایع بود که پیپ های فلزی ایرانی ای هم هست که به اسم فالکون فروخته می شود.
وقتی پیپ به دستم رسید و برای اولین بار کشیدمش ، نتیجه وحشتناک بود ، دود بد و نامطبوع. و سر و صدای فراوان که گویی قلیان می کشی نه پیپ.
به تجربه دریافته بودم که هر پیپی قلق خاصی دارد که باید بعد از چند بار کشیدن آنرا بیابی. اما در مورد این پیپ بی فایده بود ، با فیلتر ، بی فیلتر، با توتون های مرغوب ، با توتون های ساده ، در فضای باز ، شب ، روز... نتیجه یکی بود. اندک اندک این پیپ جزو پیپ های گوشه ای بین پیپ هایم شد که هیچ وقت سراغش نمی رفتم ، و حتا گاهی فحشی هم نثارش می کردم تا این که حدود دو سال پیش یک بار که بیشتر پیپ ها تمیز نبود و می خاستم توتون هاف اند هافی که تازه به دستم رسیده بود را امتحان کنم از این پیپ استفاده کردم و... نتیجه فوق العاده بود اسموکی نرم ملایم و با تمام زیر و بم های توتون بارلی.
جواب این بود! فالکون پیپی انگلیسی بود و با توتون های مرطوب (آروماتیک یا ساده) پاسخ نمی داد ، چون اصلن توتون های انگلیسی ذاتن خشک و با رطوبت کم هستند.
از آن زمان به بعد این پیپ جزو پیپ های مورد علاقه ام شده منتها توتون مناسبش را هم همیشه تهیه می کنم تا به شکل مسالمت آمیزی در کنار هم از یک اسموک خوب لذت ببریم .
حالا اگر خاننده این مطلب هم پیپ فالکونی خریده و از آن راضی نیست این پیپ را حتمن با توتون های تیپ انگلیش آزمایش کند.
دو نکته : یکم - فیلتر مخصوص فالکون چندان تأثیری در کیفیت اسموک ندارد و تنها با جذب قطران هنگام پاکیزه کردن کار را آسان می کند ودوم - فالکون را بعد از هر بار استفاده باید کامل پاک و خشک کرد و حداقل دو/سه ساعتی به آن فرصت استراحت داد.

سلام جهان!:

- منتخب
پاسخ
#2
ممنونم عالی بود

سلام جهان!:

- منتخب
پاسخ
#3
Heart Heart Heart Heart Heart سلام فوق العاده بود لطفا بازم مارو از تجربیاتتون اگاه کنید... Heart Heart Heart Heart Heart

سلام جهان!:

- منتخب
پادکست  رادیو اسموک | Radio smoke




https://radiosmoke.com


http://Instagram.com/radio.smoke


پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

© 2010– 2024
® PasargadTabac
All Rights Reserved
كليه حقوق مادی و معنوی اين تارنما متعلق به پاسارگاد تاباک می باشد
کلیه مطالب این تارنما طبق قانون کپی رایت به ثبت می رسند، لذا استفاده از این مطالب بدون ذکر منبع ممنوع است
طراحی و پشتیبانی :  پشتیبان وب