انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: مثل یک نخ سیگار تمام شوم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کاش می‌توانستم
مثل یک نخ سیگار تمام شوم
در سکوت،
در دود،
و تمام.
اما من مانده‌ام
و یک قلب پر از دود
که هر شب
با بوی قهوه‌ی تلخ
و خیال تو
روشن می‌شود
و خاموش نمی‌شود.

??????✅
https://mastrorahimi.com/blog/
روز نوشته های سایت ماسترو رحیمی را از دست ندهید