انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: فواید قهوه برای زیبایی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چندین فواید قهوه برای زیبایی

مجله پزشکی و سلامت : قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوب و همدم و همراه هر روز بسیاری از مردم است. اما فواید قهوه چیزی فراتر از یک نوشیدنی کافئین دار و انرژی زا است. کافئین قهوه ، فواید متعددی برای زیبایی پوست و مو دارد که نمی‌توان از این فواید ( از بین بردن سلولیت پوست ، کاهش التهاب و قرمزی ، پر پشت کردن مو و … ) چشم پوشی کرد. اگر می‌خواهید از فواید قهوه برای پوست و مو بهره‌مند شوید ، از قهوه به عنوان یک محصول مراقبت از پوست و مو استفاده نمایید. در این مطلب به مهم‌ترین فواید قهوه برای زیبایی اشاره می‌کنیم.

فواید قهوه در روشن کردن پوست و لایه برداری

استفاده از اسکراب قهوه به روشن کردن و درخشش پوست کمک کرده و از مسدود شدن منافذ آن جلوگیری می‌کند. اسید موجود در قهوه موجب می‌شود که قهوه یک لایه بردار قوی باشد و به روشن کردن رنگ پوست کمک کند. برای تهیه یک اسکراب قهوه ساده ، پودر قهوه را در آب ولرم خیسانده و آن را روی پوست خود بمالید. بعد از کمی مالش ، پوست خود را با آب سرد بشویید و به این صورت از فواید قهوه در روشن کردن پوست استفاده نمایید.

ممانعت از پیری زودرس از فواید قهوه

قهوه حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که با چین و چروک و تغییر رنگ پوست مبارزه می‌کند. به همین دلیل ممانعت از پیری زودرس از فواید قهوه به شمار می‌آید.

فواید قهوه در افزایش رشد مو

همان‌طور که قهوه در تحریک ذهن و هشیاری مؤثر است ، کافئین قهوه در تحریک ریشه مو و افزایش رشد مو نیز مؤثر می‌باشد و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین فواید قهوه ، افزایش رشد مو است. به منظور پر پشت کردن موهایتان می‌توانید بعد از شامپو کردن موهایتان ، موهایتان را با قهوه سرد شستشو دهید و یا پودر قهوه را به نرم کننده‌تان اضافه کنید و سپس نرم کننده را بر روی موهایتان بزنید تا ریشه مو به رشد بیش‌تر تحریک شود .

فواید قهوه در افزایش رشد مو

فواید قهوه در از بین بردن پف و سیاهی دور چشم


اکثر افراد در هنگام خستگی ، زیر چشم‌هایشان پف کرده و سیاه می‌شود. برای از بین بردن پف و سیاهی دور چشم ، کافی است که یک تکه پنبه را در قهوه گرم بخیسانید و سپس آن را روی پلک و پف چشم خود بمالید. کافئین قهوه موجب از دست رفتن آب شده و منقبض کننده عروق خونی است و از این طریق به از بین بردن پف و سیاهی دور چشم کمک می‌کند.

فواید قهوه در کاهش التهاب

از آنجایی که قهوه حاوی آنتی اکسیدان‌های فراوان است ، به همین دلیل فواید قهوه در تسکین قرمزی و التهاب پوست بسیار چشمگیر می‌باشد.

رفع خشکی پوست از فواید قهوه

دانه‌های قهوه را می‌توان به خوبی آسیاب کرده و سپس از پودر قهوه برای رفع خشکی پوست استفاده کرد. پودر قهوه بدون هیچ آسیبی ، خشکی پوست را از بین می‌برد.
سلام

قهوه تو کدوم کشور معروفه؟؟؟ سپاس
یه سوال این فواید واقعیه یا از خود در آورده؟