انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: نگهداری از قهوه ، نکته ها و ترفند هایی که باید بدانید"1"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یادگیری روش های صحیح نگهداری از قهوه ، کیفیت قهوه شما را حفظ میکند !

اگر از طرفداران پروپا قرص قهوه باشید حتما می‌دانید که حفظ و نگهداری از قهوه یکی از مشکل هایی است که کما بیش با آن روبه رو خواهید شد . اگر هم تازه با قهوه آشنا شده اید و یا تازه تحقیق در مورد این نوشیدنی خوشزه را شروع کرده اید با کمی وب گردی و یا مطالعه مقاله ی سایت با عنوان طرز تهیه قهوه ، متوجه می‌شوید که نحوه نگهداری از قهوه امری ضروری و بسیار حائز اهمیت است ، از این رو امروز در انجمن قهوه پاسارگاد تاباک قصد داریم تا شما را با نکات و ترفند هایی برای نگهداری از دانه های خام و بو داده قهوه آشنا کنیم . با ما همراه باشید.
1_دانه قهوه یا قهوه آسیاب شده ؟
[تصویر:  about-coffee-turkish-coffee-7.jpg]
قبل از پرداختن به نکات و ترفند های نگه داری قهوه ، پاسخ به این سوال خالی از لطف نیست که به عنوان مصرف کننده دانه قهوه را خریداری کنیم و سپس خودمان آسیاب نماییم و یا قهوه را از همان ابتدا آسیاب شده خریداری کنیم . پاسخ به این سوال بستگی به چند پارامتر دارد :

1:قهوه مورد علاقه خود را پیدا کرده اید یا خیر ؟
2:در منزل یا محل کار آسیاب قهوه دارید یا خیر ؟
3:میزان مصرف قهوه شما در یک یا دو هفته چقدر است ؟
4:دسترسی شما به فروشگاه قهوه چگونه است ؟
5:تازگی و کیفیت قهوه چقدر برای شما اهمیت دارد ؟

پاسخ به این پنج سوال مشخص می‌کند که شما باید دانه قهوه خریداری کنید یا پودر قهوه .
این شرایط برای خریدن دانه قهوه ایده آل است : اگر قهوه مورد علاقه خود را پیدا کرده اید پس نیاز به تعویض پشت سر هم نوع قهوه خود ندارید ، اگر در منزل ویا محل کارتان آسیاب قهوه دارید پس با آسیاب کردن دانه های قهوه مشکلی نخواهید داشت از طرف دیگر اگر مصرف قهوه شما بالاست و دسترسیتان به فروشگاه های قهوه محدود است پس باید مقدار زیادی قهوه تهیه کنید که در نتیجه تهیه مقدار زیادی پودر قهوه منطقی نیست و در آخر اگر تازگی و عطر و طعم قهوه برای شما اهمیت دارد ، میبایست خودتان قهوه را قبل از دم کردن آسیاب نمایید .
با معکوس کردن این پاسخ ها به طور کلی و یا موردی می‌توانید به شرایط ایده آل برای خرید پودر قهوه دست یابید .
با ما همراه باشید،ادامه دارد...