انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: صنعت قهوه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صنعت قهوه
صنعت قهوه از جمله صنایعی است که اطلاعات کامل، جامع و دقیقی از آن در دسترس ما قرار ندارد. بر طبق آمار و بررسی های صورت گرفته از طرف انجمن قهوه تخصصی ایرانیان، متاسفانه به این نتیجه رسیده ایم كه بسیاری از افرادی كه در این صنعت مشغول فعالیت هستند، از معدل سواد پایینی در زمینه قهوه برخوردارند.
[تصویر:  599893_ZqBkHSLl.jpg]
باید پذیرفت یادگیری در مورد قهوه فرآیندی پایان ناپذیر است و حتی یك روز توقف در روند آموزش و تحقیق، ما را چند پله به عقب بر می گرداند.
همان طور كه مستحضرید، قهوه دومین نوشیدنی بعد از آب و در واقع اولین نوشیدنی انتخابی مردم در جهان می باشد. مسلما وجود افراد متخصص و آگاه در صنعت قهوه كشور ما، نوید دهنده بهبود وضعیت آینده و ارائه محصولات با كیفیت در سطح استانداردهای جهانی خواهد بود.
مفتخریم كه به استحضار شما برسانیم، انجمن قهوه تخصصی ایران با پیش زمینه 10 سال فعالیت در عرصه آموزش و مدیریت در خارج از كشور و دو سال فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی و آماده سازی روشهای نوین آموزشی در این زمینه در كشور عزیزمان، آمادگی خود را برای همكاری با سازمانها و دوائر دولتی و اشخاص اعلام می دارد.
این همكاری در قالب برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی، كارگاههای عملی تخصصی، برگزاری همایش و سمینارهای یك روزه، برگزاری آزمون رتبه بندی و مشاوره در زمینه های مربوطه می باشد.