انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: معرفی توتون مک بارن - میکسچر اسکاتیش بلند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Mac_Baren_Mixture_Scottish_Blend_100g_-_2.jpg]
زمانی که این توتون برای اولین بار در سال 1958 روانه بازار شد بسیار مورد توجه قرار گرفت . مصرف کنندگان اکنون میتوانستند از توتونی لذت ببرند که یک ترکیب بسیار متعادل بین برگهای توتون  و طعم دهنده های ملایم برقرار کرده بود که نتیجه سالها پیشرفت و تکامل و نشاة گرفته از گنجینه معلومات یورگن هالبرگ درباره شناخت برگهای توتون و فرایند تولید توتون پیپ بود .
این توتون پیپ از بیش از 35 نوع مختلف برگ توتون از اقصی نقاط عالم تشکیل شده است .
هر لایه با حفظ ویژگیها و کیفیت خاص خود و ترکیب با لایه های دیگر با نسبتهای درست و دقیق باعث ایجاد طعم و عطر و کیفیت منحصر بفرد این توتون شده است .
گرچه طبق روال بازار تجارت و رقابت اسرار و رموز کار باید حفظ شده و مخفی بمانند ولی خب گوشه ای از آن را میتوان بیان کرد .
توتون لوزکات موجود در این محصول از نوع ویرجینیای شیرین و روشن است . یکی از آن رموز پشت پرده که این محصول همراه خود دارد در این است که توتونهای ویرجینیا و برلی فشرده موجود ابتدا از حالت پرس و فشردگی خارج شده اند تا بتوانند با دیگر اجزای سری تشکیل دهنده این محصول بخوبی ترکیب شوند .
پروسه فشرده سازی بسیار دقیق بکار رفته در این محصول باعث ایجاد خواص و کیفیت منحصر بفردی در توتونهای مصرفی گردیده که در غیر این صورت چنین کیفیتی بدست نمی آمد .
شکستن و درآوردن توتونهای مصرفی از حالت فشرده سهولت در پر کردن پیپ توسط مصرف کننده را سبب میگردد و در عین حال سبب ایجاد سوختن آرام توتون در حین مصرف میشود که این خود مزیت بزرگی است .
علاوه بر وجود بهترین نوع توتون ویرجینیا و برلی در این محصول اجزا و المانهای دیگری نیز وجود دارند که باعث منحصر بفرد شدن این توتون شده اند .
کاوندیش اصیل تولیدی مک بارن استفاده شده در این محصول سبب ایجاد طعم و مزه خاصی در مرحله آخر اسموک شده است . تقابل بین ویرجینیای روشن و کاوندیش اصیل مک بارن نه تنها باعث ایجاد لذت بیشتر در استفاده از این محصول شده بلکه سبب ایجاد آخرین عنصر در طعم و مزه این ترکیب گردیده .
تعامل دقیق ایجاد شده بین مواد معطر نسبتا قوی و برگهای توتون سبب منحصر بفرد شدن این محصول گردیده است.
این توتون براحتی قابل تمپ ( کوبیدن و فشرده کردن ) میباشد و در هنگام مصرف رایحه مطبوع و دلپذیری از آن متصاعد میشود و دارای یک طعم و مزه غالب نیست در حالیکه تمام المان ها و عناصر متغیر در حین مصرف این محصول همگی حاصل سوختن یک توتون واحد هستند .
توتون پیپ ملایمی است و این خود دلیل این موضوع میباشد که چرا مصرف کنندگان سراسر جهان آن را دوست دارند و در تمام این سالها هنوز در چرخه تولید باقی مانده است .
توتون میکسچر اسکاتیش بلند به یک محصول کلاسیک در عالم توتون پیپ بدل شده است .
نوع بسته بندی : کیسه ای و قوطی
گیرایی : 2 از 5
طعم و مزه : 2 از 5
روم نت : 2 از 5