انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: مروری بر توتون دانهیل استاندارد میکسچر مدیوم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[attachment=55]
بار دیگر توتونی از برند فاخر دانهیل?
همانند سایر توتونهای این کمپانی , در یک کلمه می توان آن را توصیف کرد : عالی !
محصولی از دانهیل , بلند شده توسط دانهیل , سبک انگلیش , ترکیب شده از لاتاکیا , ترکیش ارینتال , ویرجینیای مناطق کارولینای شرقی و جورجیا که بصورت ریبون کات شده است با ظرافت و دقت خاصی که از دانهیل میتوان انتظار داشت , قطعاتی با طول و عرض مناسب که کار را برای بارگذاری توتون و روشن کردن آن تاحد ممکن راحت و آسان میکند , براحتی میسوزد و در آخر تنها اندکی خاکستر بجای میماند . ( چقدر شاعرانه ? )
ترکیب رنگی از خانواده کرم و قهوه ای به جهت توتون ویرجینا و رنگ تیره به علت حضور لاتاکیا و ارینتال .
از لحاظ طعم و مزه ملایم تر از استاندارد میکسچر معمولی است و بر خلاف آن که گاهی باعث سوزش زبان می شود به دلیل تندی ارینتال موجود در آن , در ورژن مدیوم این توتون خبری از تندی و سوزش نیست .
در ابتدا طعم شیرین و دلچسب ویرجینا بعد از آن طعم آجیلی ارینتال و در انتها سایه ای از لاتاکیا , شاید بتوان گفت که در این توتون لاتاکیا رل پشت صحنه را ایفا میکند .
البته این نکته را ذکر کنم که منظور از ملایم و لایت بودن این توتون در مقایسه با توتون های سنگین سبک انگلیش مانند نایت کپ می باشد وگرنه نسبت به سایر توتون ها همچین لایت هم نیست ها ? برای دوستانی عرض کردم که عادت به سبک انگلیش و توتون های سنگین ندارند .
بنابر تجربه شخصی پیشنهاد میکنم برای اوقات بعد از ظهر و شب ترجیحا پس از صرف وعده غذایی در محیطی آرام مصرف شود تا هم از توتون لذت ببرید و هم از گذشت زمان .
در آخر یک نکته به جهت چالش دوستان عرض کنم : در این توتون شخصا ردپایی از آب انگور کهنه شده البته از نوع سفید ?? حس کردم , گفتم شاید دوستان نیز همچین تجربه ای داشته باشند .
پس ما را از تجربیات خود از مصرف این توتون در فوروم انجمن پاسارگاد بی نصیب نگذارید , سپاس ?