انجمن پيپ ايران|تنها انجمن تخصصي پيپ توتون سيگاربرگ قهوه|پاسارگادتاباک

نسخه‌ی کامل: حرفه ای رفتار کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آدم های عجیبی شده ایم ، دوست داریم همه جا در کانون توجه باشیم ، روی ما حساب ویژه باز کنند . دلمان می خواهد گل سر سبد هر مجلسی باشیم و متاسفانه که این هدف دارد وسیله را توجیه می کند .
مدت هاست درگیر آدم هایی شده ام که پیپ را برای ژست و قیافه گرفتنش می خواهند و اصرار دارند که برایشان یک پیپ ارزان بخرم که هر جا می روند به دندان بگیرند و اسمش را نبر دود کنند که همه جا خوش بو شود و دودش را نیز سینه کش کنند . وقتی بُهت را در نگاهم می بینند حق به جانب می گویند چه فرقی دارد برادر من ، دود دود است دیگر پیپ و قلیان و سیگار چه فرقی دارد !!!
هرچند جای این حرف ها پیش شما دوستان نیست اما درد مشترک همه ماست .
بنویسم شاید روزی گذری یکی از همین دوستان به اینجا افتاد بخوانند که بدانند .
دنیای پیپ و تدخین آن نه برای ژست گرفتن است نه برای در کانون توجه بودن ، حداقل برای من که چنین است . من پیپ می کشم که آرامشی را که هیاهوی دنیا روزانه از من به سرقت می برد اندکی جبران شود . من پیپ را با توتون ساده می کشم و چون کنج دنجم را پیدا می کنم و افکارام را آزادانه و بی پروا گسترش دهم . من برای خودم پیپ می کشم ، برای دلخواه خودم ، برای لذت بردن از طرح سایه خودم روی دیوار که مهتاب پاییزی آن را نقش می زند ، برای لذت بردن از چرق و چرق صدای کنده های چوب در آتشی ساحلی و نم دریا و بوی مسخ کننده لاتاکیا ، و از همه مهم تر اینکه من پیپ نمی کشم که دیگران تاییدم کنند ، نیازی به تایید دیگران نیست ، تنها کسی که من را قضاوت خواهد کرد وجدانم است و این تنها محکمه ایست که باور دارم محتوم است و اگر به چین قبای کسی برنخورد در وعده آخرت نیز قاضی و مدعی العموم و وکیل مدافع همین وجدان خودم است ، پس بی نیازم از مهر تایید دیگران .

جدا توصیه می کنم
اگر می خواهید وارد این دنیا شوید برای خودتان و دل خودتان وارد شوید .
اگر می خواهید وارد این دنیا شوید آماده باشید که هزینه اش را پرداخت کنید .
اگر می خواهید وارد این دنیا شوید مطالعه کنید و بخوانید .
اگر می خواهید وارد این دنیا شوید به عقل جمعی ساکنان این دنیا اعتماد کنید .
اگر می خواهید وارد این دنیا شوید باید منش و روش این دنیا را رعایت کنید .
اگر می خواهید وارد این دنیا شوید لطفا بیاموزید و آموزش دهید و حرفه ای رفتار کنید .